اخبار نساجی داخلی, مجله تکنوتکس

ايران تكس/نمايشگاه بين المللی نساجی1400

ايران تكس

ایران تکس

هدف از برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی  آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت های جدید و محصولات و تجهیزات بروز نساجی است. پیش بینی می شود که از ایران تکس،نمایشگاه نساجی ۱۴۰۰ استقبال خوبی به عمل آید.

نمایشگاه ایران تکس نمایشگاه  ماشین آلات نساجی ، مواد اولیه ، منسوجات خانگی ، گلدوزی و منسوجات خانگی یک رویداد ۴ روزه است که از ۱۴ لغایت ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۰ در نمایشگاه بین المللی دائمی تهران برگزار می شود. این رویداد محصولاتی مانند ماشین آلات نساجی ، مواد اولیه ، منسوجات خانگی ، گلدوزی و منسوجات خانگی و غیره را در صنعت نساجی ، پارچه و نخ به نمایش می گذارد.

فناوری ایران تکس Irantex یک نمایشگاه بین المللی جامع برای ماشین آلات و محصولات نساجی است. نمایشگاه ایران تکس به دلیل دارا بودن محصولات و عمق وسیعی که دارد ، هم برای غرفه داران و هم برای بازدید کنندگان ، بستر اطلاع رسانی برای ارائه و یادگیری جدیدترین روندهای این صنعت است. ما در حال ارائه ساخت و خدمات غرفه های نمایشگاه کلید در دست و مدیریت رویدادها هستیم.

در نمایشگاه نساجی تهران ۱۴۰۰ (ایران تکس)شرکت های مختلف و بزرگی از سرتاسر جهان از جمله چین، ایتالیا، آلمان، ترکیه، بنگلادش، مالزی و سایر کشورها جدیدترین محصولات نساجی خود در زمینه منشوجات خانگی و صنعتی و آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه ماشین آلات نساجی را به معرض دید علاقمندان می گذارند.

نمایشگاه ایران تکس فرصت خوبی برای دستندرکاران صنعت نساجی ازجمه تولیدکنندگان پوشاک و منسوجات خانگی و همچنین تولیدکنندگان نخ و عرضه کنندگان مواداولیه والیاف است تا ارتباطی نزدیکتر وعمیق تر با یکدیگر برقرار کنند و به توسعه کسب و کار خود در زمینه نساجی کمک کنند.

نمایشگاه نساجی تهران ۱۴۰۰ با نظارت:

انجمن صنایع نساجی ایران

ایران تکس عضو:

– انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاههای بین المللی ایران (IEOA)
– انجمن صنفی کارفرمائی غرفه سازان تهران (ESBAT)

گروه های کالایی نمایشگاه نساجی تهران:

– ماشین آلات نساجی، چرخ خیاطی، ماشین های گلدوزی و دوخت و برش
– انواع منسوجات خانگی(پارچه های پرده ای ، پارچه های رومبلی، حوله، رومیزی، ترمه، کوسن، لوردراپه، پرده و کرکره، سرویس های آشپزخانه، حمام و…)
– انواع کالای خواب ( تشک، پتو، رو تختی، ملحفه و روبالشی، بالش، لحاف و لوازم و قطعات وابسته )
– انواع نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی – انواع پارچه، پوشاک ( زنانه، مردانه، نوزاد و بچه گانه) روسری و شال

تاریخ اولین دوره نمایشگاه بین المللی نساجی ایران تکس: ۱۳۸۳
اطلاعات محل و زمان برگزاری نمایشگاه نساجی ۱۴۰۰ تهران

تاریخ برگزاری بیست و پنجمین دوره نمایشگاه نساجی:
تاریخ شروع:
یکشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۴

تاریخ پایان:
چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۷

ساعت بازدید:
۹ صبح لغایت ۱۷

مکان برگزاری نمایشگاه نساجی ۱۴۰۰:
محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *